Historisk vandring 2014, Gamla stan

Varje år ordnar Japanska Föreningen i Stockholm en Historisk vandring.
I år är det för sjätte gången och vandringen blir i Gamla stan.

Vi samlas vid Nobelmuseet på Stortorget söndagen den 26 oktober kl.11.00.

Vandring tar ca 1½ timme guidas på japanska.

Kostnad: 40: -/person.
För personer under 15 år- 20: -. Barn yngre än 7 år gratis.
Max 20 personer.

Är du intresserad
– kontakta Yuu Komaki – komakvarn@hotmail.com för anmälan.