28/6 Japanska Föreningen i Stockholms Språkcafe(Picknick))

Japanska Föreningen i Stockholms Språkcafé – Picknick 38/6

Japanska Föreningen i Stockholm håller i språkcafé för Japanälskare och japaner i Stockholm där vi pratar om lite vad som helst på japanska och svenska.

Vi har inga krav på förkunskaper, utan nybörjare på japanska och svenska är också hjärtligt välkomna. Föranmälan behövs och skickas till nedanstående mail. Man behöver inte vara medlem i Japanska Föreningen för att delta. Eftersom det är picknick den här gången finns det inga begränsningar för antalet deltagare den här gången.

Vi hoppas att ni vill komma!

Tid: fredag 28 juni 2019 kl.18:30-20.30
Plats: Rålambhovsparken, Stockholm
Arrangör: Camilla Phu och Jasmine Martinez (Japanska Föreningen i Stockholm)
Anmälan skickas till:
JFS.sprakcafe@gmail.com
Anmälningsavgift: Gratis. Alla tar med sig sittunderlag och det man själv vill äta och dricka.
Det är inga begränsningar på hur många som kan deltaga den här gången.

Japanese Language Café – Picnic (Japanska Föreningen i Stockholm)
Japanska Förening i Stockholm (Japanese association in Stockholm)arranges for people interested in Japan, Japanese Culture and Japanese people living in Stockholm. Beginners in Swedish or Japanese are also welcome. Please send an email to JFS.sprakcafe@gmail.com to participate. We will have a picnic at Rålambhovsparken near Fridhemsplan, so there are no restrictons to the number of participants this time. No admission fee is needed, but bring own food and drinks for yourself, and something to sit on. You don’t need to be a member of the association to participate.

juni 2019
« maj