Japanska Föreningen i Stockholms Språkpub Language café

Japanska Föreningen i Stockholm håller i språkcafé för Japanälskare och japaner i Stockholm där vi pratar om lite vad som helst på japanska och svenska. Vi har inga krav på förkunskaper, utan nybörjare på japanska och svenska är också hjärtligt välkomna. Föranmälan behövs och skickas till nedanstående mail. Först till kvarn gäller. Man behöver inte vara medlem i Japanska Föreningen för att delta.
Vi hoppas att ni vill komma!
Tid: fredag 31 maj 2019 kl.18:30-20.30
Plats: Ai Ramen Klara, Gamla Brogatan 27, Stockholm
Arrangör: Camilla Phu och Jasmine Martinez (Japanska Föreningen i Stockholm)
Anmälan skickas till: JFS.sprakcafe@gmail.com Först till kvarn gäller.
Anmälningsavgift: Gratis. Alla betalar dryck och mat för sig själva.
OBS! Det finns bara 13 deltagarplatser eftersom vi behöver boka bord.Japanese Language Café (Japanska Föreningen i Stockholm)
Japanska Förening i Stockholm arranges for people interested in Japan and Japanese Culture and Japanese people living in Stockholm. Beginners at Swedish or Japanese are also welcome. Please send an email to JFS.sprakcafe@gmail.com to participate. There is a limited number of participants so don’t wait too long before sending the e-mail. No admission fee is needed, but food and drinks are at your own expense. You don’t need to be a member of the association to participate.

maj 2019
« apr   jun »