Språkcafé (pub) på japanska /Let’s speak Japanese !

Hej!

Japanska Föreningen i Stockholm håller i språkcafé (pub) för Japanälskare och japaner i Sverige där vi pratar om lite vad som helst i gott sällskap. Den här gången ska det hållas på Makoto Bento. Det är cirka 5 minuters gångavstånd från tunnelbanestationen Rådmansgatan. Adressen är Drottninggatan 108, 113 60 Stockholm. Föranmälan behövs och skickas till nedanstående mail.

Låter detta intressant får ni gärna anmäla er till min mejl då det är begränsat med platser. Man behöver inte vara medlem i Japanska Föreningen för att delta.

Tid: fredag 29 mars 2019 kl.18:30-20.30

Plats: Makoto Bento, Drottninggatan 108, 113 60 Stockholm.

Arrangör: Camilla Phu och Jasmine Martines (Japanska Föreningen)

Anmälan skickas till: camilla.phu@outlook.com

Anmälningsavgift: Gratis. Alla betalar dryck och mat för sig själva.

OBS! Tyvärr finns det endast plats för 13 deltagare den här gången.

Let’s speak Japanese (and Swedish)!

We are organizing a meeting point for Japan lovers and Japanese people who love Sweden.

If you are interested in Japanese culture, language etc and want to talk with someone in Japanese or Swedish in a more relaxed and enjoyable setting, please come and join us!

Please make a booking first to our supplementary board member Camilla Phu at camilla.phu@outlook.com. Free of admission. Please order drinks and food at your own expense. We will have max 13 participants.You are very welcome!

mars 2019
« feb   apr »