Språkcafé (pub) på japanska

Hej!
Japanska Föreningen i Stockholm håller i språkcafé (pub) för Japanälskare och japaner i Sverige där vi pratar om lite vad som helst i gott sällskap. Den här gången ska det hållas på Makoto Bento. Det är cirka 5 minuters gångavstånd från tunnelbanestationen Rådmansgatan. Adressen är Drottninggatan 108, 113 60 Stockholm. Föranmälan behövs och skickas till nedanstående mail.
Låter detta intressant får ni gärna anmäla er till min mejl då det är begränsat med platser. Man behöver inte vara medlem i Japanska Föreningen för att delta.
LET’S SPEAK JAPANESE!
Tid: fredag 5 october 2018 kl.18:30-20.30
Plats: Makoto Bento, Drottninggatan 108, 113 60 Stockholm.
Arrangör: Camilla Phu och Kerstin Meguro (Japanska Föreningen)
Anmälan skickas till: camilla.phu@outlook.com
Anmälningsavgift: Gratis. Alla betalar dryck och mat för sig själva.
OBS! Tyvärr finns det endast plats för 13 deltagare den här gången.Let’s speak Japanese (and Swedish)!
We are organizing a meeting point for Japan lovers and Japanese people who love Sweden.
If you are interested in Japanese culture, language etc and want to talk with someone in Japanese or Swedish in a more relaxed and enjoyable setting, please come and join us!
We have Japanese experts who speak perfect Japanese as their mother language.
Please make a booking first to our supplementary board member Camilla Phu at camilla.phu@outlook.com. Free of admission. Please order drinks and food at your own expense. This time we have a limited number of 13 participants this time.

september 2018
« Aug   Okt »