Varmt Tack för era bidrag. (Japanska Skolan)

Vi skulle vilja tacka er för det stöd och den förståelse ni alltid visar vår verksamhet i Japanska Skolan i Stockholm.

I våras annonserade vi för att be alla om ett extra frivilligt bidrag till Japanska Skolan. Tack vare att många i och utanför Japanska Skolan stödjer vår verksamhet samlade vi från 1 maj till 31 augusti in totalt 17,900 kr. Med hjälp av era värdefulla bidrag kommer vi att kunna införskaffa ny utrustning och hjälpmedel (t.ex. Notebook PC, projektor) för undervisning och skolaktiviteter. Vi strävar efter att erbjuda våra elever en ständigt förbättrad utbildning.

Som vi informerat kommer ni som donerat till Japanska Skolan att få era namn publicerade på en lista, “Namnlista över donatorer till Japanska Skolan”, förutom de som anmält önskemål om att inte vara med på listan. (Listan kommer att publiceras på skolans hemsida.) Dock är det fortfarande välkommet med fler bidrag, och vi uppmuntrar alla att fortsätta sitt understöd till skolans verksamhet.

Återigen, Stort Tack för alla värdefulla bidrag till skolan. Är det något ni undrar över, kontakta gärna målsmännens förening i Japanska Skolan i Stockholm ( japanskaskolan.hogosha@gmail.com ).

Med Vänlig Hälsning

Makoto Sahara